Oldalaim

2011. június 4., szombat

25. hét

A héten újabb édes történettel gazdagodott a családi anekdotta gyűjteményünk.  Minap András Apával elsétált a boltba. Odafelé találkoztak egy cicával. András megkérte Apát, hogy hozzák haza a cicát.  Apa megkérdezte, hogy miért hozzák haza, amikor nekünk már van cicánk. András ekkor elmagyarázta apának a másik cica fontosságát:

-Lehet, hogy ez a cica fiú. A mi cicánk pedig lány. Ha hazavinnénk a fiú cicát, akkor lennének kiscicák.
-Nem kell nekünk kiscica András. - volt Apa válasza.
- De Apa! Ez fontos! Ha neked és Anyának nem lennék Én meg Lili és Eszterke, akkor mi lenne? Nem hiányoznánk nektek? 
- De, nagyon hiányoznátok nekünk! - mondta ellágyult szívvel Apa.... de azért mégsem hozták haza a cicát....

.... a történetet viszont igen, és amikor Apa elmesélte nekem az én szívem is megtelt melegséggel .... ha nem lennének ki lennék én? Biztosan egy másik ember másik élettel, de sosem vágynék arra a másik életre... nekem ez az élet kell velük, és kizárólag  velük .


 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Kérdezz, vagy szólj hozzá bátran!