Oldalaim

2011. június 4., szombat

23. hét

Egy újabb toxo eredménnyel lettem gazdagabb. A postás hozta a levelet... a helyzet ugyanaz mint volt. Ez jó, mert azt jelenti, hogy új fertőzést nem kaptam. Majd a következő ultrahangos vizsgálat előtt újra megvizsgáltatom még egyszer utoljára.  Addig is óvakodom a cicustól...

A hét nem csak ezzel az eredménnyel lett gazdagabb, hanem plusz egy kilóval. Immáron 4 kilót híztam. Nem akarom elhinni. Mondjuk csodálkozni valóm nincsen, ugyanis a húsvéti csokitojások rohamos gyorsasággal fogynak.... és ezt nem lehet ráfogni a nyuszira!

Na és végre sikerült beszélnem Jolánnal a szülésznőmmel. A szülés időpontja nem túl "szerencsés" augusztusban sok orvos szabadságolja magát....  Hát ezt tökre nem értem. Hallottam, hogy nagyon sok baba fogan karácsonykor , tehát sok a születés augusztusban, szeptember elején.  Jó lenne, ha ezt a statisztikát az orvosok is ismernék, és a szabadságukat átraknák a nyár többi hónapjára. Ez azért is volna szerencsés, mert én is augusztusban szülök, bár gyermekünket nem a karácsonyfa alatt  " szerettük össze ", de akkor is!

A szülésznőm megígérte, hogy akaszt egy orvost aki vállalja a terhesgondozást, és majd az ügyeletes orvosnál szülök, így továbbra sem lesz fogadott orvosom, csak fogadott Jolánom... szuper. Ennek tudatában köszöntünk el egymástól. Örültem, hogy ez a probléma akkor már ki van pipálva. Vagyis azt hittem ki van pipálva....

Napokkal később felhívott a szülésznő, hogy nem fog ez így menni muszáj lesz orvost választanom. Ajánlott is hármat. Rácuppantam az internetre és megnéztem magamnak belőle kettőt (ezeknek a nevére emlékeztem) de egyik sem szimpatikus igazán... El vagyok keseredve.  Ragaszkodom ahhoz, hogy a Szent Imrében szüljek. Tatabánya teljesen kizárva. Eddig ragaszkodtam a Jolánhoz is, de már nem is tudom .... mit lehet ilyenkor tenni? 



Hát ezen rágódtam a héten, miközben a pici hercegnőm szépen fejlődik odabent. Kb 25 cm mint egy Barbie baba, csak remélhetőleg emberibb formát ölt. Már a haja és a szemöldöke is nő. Ez utóbbi reményeim szerint nem a nagypapáéhoz lesz hasonlatos, mert az nagyon Brezsnyevi...


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Kérdezz, vagy szólj hozzá bátran!