Oldalaim

2011. május 4., szerda

21. hét

Lakberendező vérem elkezdte erősíteni fészakrakó ösztönömet Apa legnagyobb örömére. Terveket rajzoltam, mit hogyan fogunk átalakítani a házban. Ablak csere és padlózat felújítás, fal áthelyezés és újabb fürdőszoba kialakítás. Mindez augusztusig legyen is meg, mire jön a kis hercegnő. Hivattam egy asztalost, hogy a lépcső alá szerkesszen nekem egy beépített szekrényt, hogy újabb helyet nyerjünk. Jött a köműves és felmérte a terepet, a neten körbenéztem az ablakcsere ügyében is. Hű micsoda gyönyörűségeket találtam! Fantáziám szárnyalt...



Aztán jött a hideg zuhany, az árajánlat.... és minden álmom oda is lett. Lehetetlen kiizzadni annyi pénzt amit a mester kér.... de akkor is akarom, meg amúgy is muszáj!!! .... és ilyenkor jönnek a kompromisszumok, a lemondások, és az ember lányának sosem lesz olyan otthona amilyenre igazából vágyik.... 

Szóval az átalakításról keserűen álmodozom tovább, agyalok és agyalok, de megoldás még nem született... Ilyenkor nem egy tábla csokoládéhoz nyúlok, hanem a VATERÁHOZ mint olyan ami függővé tesz. Neki vetettem magam baba holmikat keresgélni és eljutottam a babakocsikhoz. Igényeim e téren is bőven akadnak, úgyhogy napokig vadásztam melyik modell fog megfelelni amikor eljön az idő a vásárlásra.

Az ördög nem alszik, és egyik napon megmutatkozott egy  pezsgőszínű gyönyörűség formájában. Ez a babakocsi maga volt a tökély. A gyermekeim eddigi babakocsijainak hibáiból tanulva sokmindennek meg kell felelnie a nyertes darabnak, és ez megfelelt. A babakocsit nem  használták, úgyhogy egy új babakocsi használt babakocsi árban illegette magát nekem a képernyőn. Vérszemet kaptam. Noha még igen korai a vásárlás az én babonás lelkemnek, mégsem tudtam ellen állni. 

Másnap hajnalban, mielőtt  dolgozni indult volna Apa, megmutattam neki a gyönyörűséget, amire nagyon fájt a fogam. Hosszasan ecseteltem előnyeit: A tolókar állítható mindkét irányba, így nem süt a szemébe a nap a kis hercegnőnek soha. Nem kell külön napernyő a kocsira. A lábtartó is vízszintesbe helyezhető, így kényelmesen aludhat a kocsiban akkor is amikor már nagyobbacska lesz. Nem fog lelógni a lába, tud hason is aludni majd. Van hozzá mózes, és sport karfa (védőfóliával, ami giga mega előny amikor túrórudit majszol és ken szét a kis kezecskéjével) Nagy és széles, mégsem nehéz. Pelenkázó táskája is van, és jó nagy és mély alsó kosarara. Bár a színe aggasztott kicsit, mert nagyon világos, de minden egyes porcikája mosógépben mosható, így azt is kipipáltam...

Apának  is nagyon tetszett, az érvelésemmel is egyet értett és az árával is elégedett volt.  Igazi nőcis darabnak találta, így rábólintott az ügyletre. Ennél a pontnál már nem lehetett leállítani, a babonám elmúlt, csak a harci szellem maradt, megkaparintani a kicsikét... és egy perc múlva már  le is ütöttem a licitet győzelmi felkiáltással. A hét végére már itthon volt, és gyönyörködünk azóta is benne még vagy 3 hónapig üresen... 


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Kérdezz, vagy szólj hozzá bátran!