Oldalaim

2011. május 4., szerda

19. hét

Hurrá eljött a naaaaagy genetikai ultrahang idje. Immáron rutinosan jelentkeztünk le a nővér pultnál, és már rutinosan kértem is az újabb toxoplasma tesztet. Semmi izgalom nem volt bennem az eredményt illetően, inkább mozizni mentem. A szokásos papír kitöltés, vérvétel a toxohoz, és pici várakozás .... ismerős orvosunk most is nagyon kedvesen fogadott minket. Elképesztő volt számomra a felkészültsége. Mély tiszteletet ébresztett bennem, hogy vette a fáradságot és mielőtt behívott volna minket átnézte az előző UH eredményeket, és ennek tudatában állt a vizsgálathoz. Ez a beszélgetésből derült ki a számomra. Tudom pénz beszél... de akkor is!

Kislányunk megint azonnal kitárulkozott, az első percekben kérdezett rá az orvos, hogy tudjuk-e már a nemét, mert Ő máris tisztában van vele. Hát nem egy szégyenlős fajta na! (Mármint a lányunk) Megerősítette eddigi ismereteinket. A méhemben egy tündérke ficánkol változatlanul.  Minden kis porcikáját szemügyre vettünk, és kiderült a vesével sincs semmilyen probléma. Mondjuk én ebben nem is kételkedtem. Az orra még mindig figyelemre méltóan nagy, ezt mosolyogva nyugtáztuk. Immáron 30 dkg a súlya, Elképzeltem a tenyeremben, mekkora is lehet.... Pici még.. de olyan szép formás. Arcocskáját a placentába fúrta, így túl jó képet nem sikerült róla készíteni, de azért közzé teszem, mert gyönyörű ez a gyerek!

                                                            EZ ITT A FOTÓ HELYE


Valahogy elöttem is megnyílt a világ a rózsaszín szín felé. Ez abban is megmutatkozott, hogy hazafelé egy áruházban a csecsemő holmik között, már célirányosan a lányka cuccok felé vettem az irányt. Eddig nem igazán hatottak meg a cukormázas holmik, most azonban találtam egy igazán nőcis darabot. Nem is egyet, hanem mindjárt hármat. Nem szoktam  előre vásárolni  babaholmit. Elég babonás vagyok ebből a szempontból, de ezeket a darabokat nem hagytam ott. Azonnal bele szerettem, és mindjárt bele is képzeltem az én kis Eszter lányomat. 

Milyen furcsán működik az ember lánya... még nem láttam sosem (kivéve a mákos ultrahang felvételeken ) mégis minden gonolatom az Övé, és máris mély ragaszkodást érzek iránta. Ábrándozok és mesélek róla. Nevén nevezem, és beszélek hozzá.  Már az egész család a nevén nevezi, és ez nagyon jó érzés.

 Elolvastam a horoszkópját is, ami igen figyelemre méltó. Ugyanis ha minden igaz Eszter Szűz jegyű lesz, ami igen érdekes a mi családunkban. Hogy miért is? Nos a Szűz gyermek szorgalmas, maximalista, rendszerető ami a mi családunk csemetéire nem jellemző. A rendszeretet a jó édes anyjukra sem jellemző.  Emellett  kritikus is, úgyhogy biztosan megvívunk egy pár harcot. Gondoltam is, hogy ez a lélek nagyon szereti a kihívásokat, ha a mi családunkat választotta. :D Ugyanakkor én magam is sokat talnulhatok majd tőle, mint minden gyermekemtől. Már alig várom....

Kissé sokáig tartott közzé tennem ezt az oldalt, ugyanis leányom "kezelésbe vette" a laptopomat és letörölte a képszerkesztő programomat.... mitől is őszülnek az anyák... ?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Kérdezz, vagy szólj hozzá bátran!