Oldalaim

2011. február 15., kedd

10.hét

Ma tudtam meg, hogy magzatom hivatalosan csak ettől a héttől mazgat....eddig csak embrió volt.... valami rémlik a biológia órákról... de nekem ez nem számít ....Azt is megtudtam, hogy most már forgatja a fejét is ... na az én kis magzatom biztosan a gyakorolja már a fejrázást, hogyan is kell jelezni azt, hogy NEM! Gondolom ugyanis, hogy hasonlóan konok lesz mint a jó édes anyja...

Éjszaka azt álmodtam, hogy magzatom ficánkol a hasamban. Olyan érzés volt, mintha 100 picinke kis pillangó verdesne a szárnyával a méhemben.  A valóságban olyan 16. héten szoktam érezni egyértelműen a ficánkolást, és akkor is másmilyen érzés... mindenesetre fel is ébredtem rá, és nagyon jó volt az élmény.

Hétvégén váratlanul megjelent apa családja anyósom és apósom képében, Ez azért érdekes, mert ez évente egyszer, vagy kétszer fordul elő, a gyerekek születésnapja körül. Neeeeem, nem Afrikában élnek, itt a szomszéd városban. Egyébként apa és anyós közös cégnél dolgoznak és ők így napi kapcsolatban vannak. Én azonban ezt nem igénylem..... hát nem vagyunk oda egymásért így fogalmaznék finomann ....
Ezért is volt meglapő a váratlan be nem jelentett látogatás. Andris fiam és én éppen a délutáni alvás jótékony hatását teszteltük, így ébredés után  érzékeltem a szokatlan jelenséget. Körömpolköltet hoztak NEKEM (!) mert én azt nagyon szeretem. Ez igaz. Egyedül én szeretem kis családomban..... Hoztak még madártejet is. Meg kell hagynom nem ismerek mást aki olyan jól fözne mint anyósom. Ezért is sajnáltam, hogy nem nagyon tudtam enni ezekből a finomságokból. Sajnos még mindig nem esik jól semmi az állandó émelygés miatt... azért megkóstoltam, mert  nem bírtam volna kihagyni...

... de ha már itt voltak, hát megtettük a bejelentést is. Vidáman közöltem, hogy érkezik a harmadik unoka..
- Tudtam!!!! - kiáltott fel anyósom.... a kis hamis .... ezek szerint ezért látogatott meg.... kiváncsi volt miért megy el apa annyiszor munkaidőben... ugyanis - előző bejegyzéseim fényében - sokszor voltunk nőgyógyásznál az elmúlt hetekben, és ez legtöbbször délelöttönként volt, mindig munkából kellett lelépni... és mivel ők együtt dolgoznak... anyósomnak ez szemet is szúrt...

Na ezzel a család kipipálva. Most már csak a főnökömnek kell majd elrebegnem, hogy babát várok. Eret fog vágni és személyes sértésnek fogja venni az állapotomat... így ismerem... De ez még várat magára. Majd a kombinált teszt után fogom felhomályosítani. Amikor már túl vagyok a nehezén...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Kérdezz, vagy szólj hozzá bátran!