Oldalaim

2011. március 14., hétfő

14. hét

Vajon milyen nemű ez a gyerek?

Amikor hazaértünk a klinikáról egyenes utunk anyuékhoz vezetett, ahol természetesen betettük a dvd-t, hogy megcsodáljuk várva várt picurkánkat. Én esküszöm, hogy láttam a kukiját.... mert én annyira marhán értek hozzá... a doki nem látta, de én igen .... Anyu nagyon kislányt szeretne de csak azért ... szerintem ... mert jobban tetszik neki a lánynév választásunk : ESZTER .

Az igazat megvallva nekem is a lánynév választásunk tetszik jobban mint a fiú nevünk, ami egyenlőre OLIVÉR de ez képlékeny..... volt eddig .... most már megint más a helyzet.... apának az ÁRON név nagyon tetszik, és én is ízlelgettem ... nekem is tetszik .... Egyre többet gondolok rá, és egyre inkább tetszik... kiváncsi leszek mire megszületik milyen nevet is kap a poronty...

A dvd-t már szétkoptattam annyiszor megnéztem azt a bizonyos "kukit" amit csak én látok ... Az egyik fórumon csodálatos képeket tett fel egy sorstársam, a magzatok nemi szervéről... Most nehogy megbotránkozzon nekem itt valaki. A téma igenis érdekes. Ugyanis ebben a korban még nagyon egyforma a kisfiúk és a kislányok nemi szerve. Azt mindenki tanulta az iskolában, hogy a magzat neme már a megtermékenyítés pillanatában eldől, de a nemi szervek a 8-9. héten piciny sejtbimbóból indulnak  növekedésnek. A fiúknál pénisz a lányoknál klitorisz lesz belőle. A parányi rés két oldalán fokozatosan egy-egy kis sánc emelkedik ki, majd a fiúmagzatnál ezek a redők herezacskóvá záródnak össze, míg a lányoknál kis és nagyajak alakul ki, a közöttük húzódó rés pedig nyitva marad.


Számomra ez rendkívül érdekes. Mindenesetre meginterjúvoltuk a gyerekeket is, hogy milyen kistesót szeretnének. A lányom kislány párti, a fiam kisfiú párti. Az indokok:  A lányom szívesen fésülgetné cicomázgatná a húgát. A fiam viszont nagyon utálná, ha a kislány össze-vissza puszilgatná.
A lelkemre kötötte, hogy majd szóljak a kistestvérének, hogy ne puszilgassa őt, mert nem szereti... megigértem neki... 

Önmagamat lepem meg azzal a ténnyel, hogy az áruházakban egyáltalán nem hoznak még lázba a csecsemő holmik. Körbe vehet engem  akármilyen cukormázas édi-bédi ici-pici bébi ruci én meg sem látom. Lili lányom annál inkább ráveti magát, és sorra mutogatja nekem a legaranyosabb holmikat. A hasamat Eszternek hívja, sőt a Wii játékon már létre is hoztak egy karaktert Eszter elnevezéssel, és egyet Olivérrel, és azzal játszanak... Ezen meghatódom...

András időnkét hallgatózik az egyre gömbölyödő pocak felé , és beszámol róla, hogy hallja amint a baba azt mondja oáááá - oáááá. Nagyon aranyos. Azt hiszem a következő ultrahang vizsgálatra elviszem mindkét porontyomat. Andrást anno látta Lili, és tetszett neki. Remélem, hogy életen át tartó élmény lesz nekik....

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Kérdezz, vagy szólj hozzá bátran!