Oldalaim

2010. december 27., hétfő

Valami van...

Kicsit visszamegyek az időben, de nem sokat! Októberben úgy döntöttünk  Apával, (Ő az én életem párja, nem az édesapám!)hogy vállalunk még egy babát. Két gyerkőcünk van Evelin (13) és András (3). Én 37 éves vagyok, úgyhogy most vagy soha!!! Első hónapban nem sikerült a próbálkozásunk. Kicsit elkeseredtem. Ha én akarok valamit azt azonnal akarom. Nincs apelláta.  A természet is megmutatta, ha Ő nem akar valamit akkor az nincs.... na de a második hónapban éreztem, hogy valami van....

Felmentem az internetre és őrült fórumozásba kezdtem...hamar megtaláltam azt a társaságot, ahol nagyszerűen érzem magam. A felhozatal hasonló: 35 év feletti világra nyitott csajok, akik babát szeretnének. Van aki az elsőt, van aki a másodikat, van aki úgy mint én, a harmadikat... Együtt várjuk hol a peteérést, hol a terhességi teszt eredményét.

 December 16.-ára számoltam a következő menstruációs kezdetét.  Már nem bírtam idegekkel, és 12.-én terhességi tesztet vettem és délután megcsináltam.... semmi... elkenődtem... utána olvastam el a dobozát a tesztnek. Az elmaradt mensi után egy nappal mutatja ki a terhességet.... hát annak még nincs itt az ideje... várjunk.... megnéztem a neten, és találtam egy érdekes információt:

"Nem érdemes azonban azonnal az aktus után a tesztért rohanni, hiszen a HCG hormon csak a beágyazódástól kezdve kezd termelődni a szervezetben, azaz kb. a fogamzás után 7-12 nappal és még ekkor is kell 1-2 nap, mire a vizeletből kimutatható lesz." 

Van remény!! Szurkált a hasam és érzékeny volt a mellem ... és úgy érzeztem két vasgolyó tiki-takizik a méhemben..hát igen ez akár mensi is lehet... a kávét még mindig nyakló nélkül ittam (előző terhességeimnél a szagát sem bírtam) Ahogy múlt a hét, a "vasgolyók" eltűntek, a derekam  nem akart leszakadni...  Nem mertem köhögni, nehogy megjöjjön.... Épp eszű nőnek tartom magam egyébként... de ezek után lehet, hogy megkérdőjelezem...

Eljött december 16.-a a nap amikor elméletileg meg kellett volna jönnie, de nem jött... Hurrá, hurrá de csak lábujjhegyen...alig vártam már a másnapot, hogy elmúljon a nap menstruáció nélkül... és elmúlt..

December 17.-én hajnali 3 órakor felébredtem. Forgolódtam. Figyeltem a testem... vajon megjött-e. Nem éreztem semmit.... felkeltem az ágyból és megcsináltam a tesztet.... egy csík... a francba! Visszafeküdtem és aludtam 6-ig. Reggel vegyes érzelmekkel nyúltam újra a teszt után... nem jött meg... szóval bármi lehet... semmit nem érzek... mi a fene van? A tesztet vizsgálgattam amit hajnalban produkáltam... nini hát ott van még egy halovány csík.... ez ott volt 3-kor is, vagy azután lett? Kéne még egy teszt....

Pici faluban lakom, itt is dolgozom... ha hirtelen felindulásból elmentem volna a patikába terhességi tesztért, akkor fél órán belül mindenki tudta volna, hogy gyermeket várok... a főnököm hamarabb tudta volna meg az eredményt, mint én magam.... úgyhogy telefon Apának: "Teszteltem egy pozitívat, de nem egyértelmű..."  Hazafelé jövet vett egy újabb tesztet. Közben a fórumon a csajok már megbolydult méhkasként követelték a következő teszt eredményét amitől megtelt a szívem melegséggel. Jól eset, hogy izgultak értem.

Délután  amikor Apa hazaért a teszttel  én rohantam pisilni... Halovány csíkocska jelent meg a teszten..... lehetne erősebb is... láttam Apán, hogy Ő azért még nem kezd el hullámozni... vár vele.... picit rosszul esett... Úgy döntöttem várok két hetet addig adok időt a csíknak erősödjön..... és most várok...






1 megjegyzés:

  1. Korenka, meghatódtam az írásodon.
    Éljenek a 35 év feletti csajok!!!!!
    :)

    VálaszTörlés

Kérdezz, vagy szólj hozzá bátran!